I první listopadové úterý patřilo na naší škole předškolákům.
Druhé setkání s předškoláky se uskutečnilo 15. 10.
Plánovaný program se z velké části odehrával na školním hřišti. Děti si při pohybové hře vyzkoušely spolupráci ve skupině, orientaci v prostoru i schopnost reagovat na pokyn. Všichni soutěžili opravdu se zápalem.
V úterý 26. 3. se konalo poslední setkání s našimi malými předškoláky. Děti se naučily poznávat počet slabik ve slově, z čeho se slabika skládá a rozeznávat první a poslední hlásku ve slově. Naučily se veliknoční básníčku a popisovaly obrázek.
Už se těšíme, až naše předškoláky přivítáme u zápisu.
A. Krejčová
I v polovině března k nám opět přišli budoucími prvňáčci. Hlavním tématem setkání 12. 3. bylo přicházející jaro. Vyprávění o změnách v přírodě jsme ozdobili i básničkou Jehnědy a kočičky, račte do mé básničky… Děti prokázaly, že si všímají změn v počasí, umí pojmenovat první jarní květiny i zvířata a jejich mláďata.
Po jarních prázdninách jsme ve škole přivítali opět naše předškoláky. Děti se s chutí zapojily do práce, tentokrát bylo na programu předškolní počítání. Čtení číslic, určování počtu prvků v souboru, tvorba souborů o daném počtu, uspořádání čísel, porovnávání počtu prvků… to vše děti zvládaly bez problémů.
V úterý 23. 1. jsme se opět setkali s předškoláky. Tentokrát jsme hodinu zaměřili na poznávání číslic do 5. Na začátku hodiny jsme se seznámili a řekli si, co nás v hodině čeká. Ukazovali jsme si jednotlivé číslice a děti poznávaly, co asi na tom obrázku je. Dále děti dostaly pracovní list a společně jsme pracovali na tom, aby měly všechno správně.
Hodinu jsme si moc užili a těšíme se na další únorové setkání.
M. Medková
V úterý 19.12.2023 jsme se v tomto kalendářním roce naposledy sešli s našimi předškoláky. A protože byl čas adventu, zazpívali jsme si nejznámější koledy a vyrobili si papírový betlém s Marií, Josefem a Ježíškem. Všem dětem se práce povedla. S přáním šťastných Vánoc jsme se rozešli do školky nebo domů.
Mgr. Miloslava Pospíšilová
V úterý 31. 10. jsme se opět přivítali s našimi předškoláky. Tentokrát jsme naši hodinu zaměřili na Halloween. Povídali jsme si o tom, kde se tento svátek slaví a co se slaví u nás v České republice. Děti nám sdělovaly, která strašidla či jiné podivnosti se pojí s tímto strašidelným dnem.
A máme za sebou již 2. setkání s předškoláky. V úterý 17. 10. jsme se při práci zaměřili na rozvoj řeči, zrakového vnímání a orientace v prostoru. Děti se představovaly, říkaly svá křestní jména i příjmení, v pracovním listu hledaly stejné obrázky, ukazovaly směry - vlevo, vpravo, nahoře, dole, vpředu...
Od října se již tradičně věnujeme budoucím prvňáčkům. V letošním školním roce jsme je poprvé přivítali v úterý 3. 10. Na programu bylo vzájemné seznámení, prohlídka školy, zkouška komunikačních dovedností dětí a rozvoj hrubé motoriky.
Dne 21. 3. se konala poslední přípravka našich budoucích prvňáčků.
Umíte počítat do pěti? Tak naši předškoláci bez problémů. V úterý 7.2. jsme se sešli opět ve škole. Procvičili číslice do pěti, naložili do aut různé počty barevných kostiček a už se zase těšíme na příští setkání.
Paní učitelky 1. stupně
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.