V druhé části jsme formou logické hry vybarvovali obrázky domečků. Děti si zaslouží za práci v průběhu celého setkání pochvalu.
L. Borotová
I v polovině března k nám opět přišli budoucími prvňáčci. Hlavním tématem setkání 12. 3. bylo přicházející jaro. Vyprávění o změnách v přírodě jsme ozdobili i básničkou Jehnědy a kočičky, račte do mé básničky… Děti prokázaly, že si všímají změn v počasí, umí pojmenovat první jarní květiny i zvířata a jejich mláďata.
V druhé části jsme formou logické hry vybarvovali obrázky domečků. Děti si zaslouží za práci v průběhu celého setkání pochvalu.
L. Borotová
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.