Přečtěte si, které učitele hodnotí studenti jako své nejoblíbenější a nejpřísnější, co se událo na naší škole nebo rozhovory s našimi učiteli. Časopis také obsahuje speciální rubriku fejetonů, ve které se naše redaktorky zaměřily na témata, která je ve škole aktuálně trápí.
studentky S3C
časopis ke stažení zde
Studenti S3B vytvořili v rámci předmětu mediální výchova 1. vydání školního časopisu Kafčák. Dozvíte se v něm spoustu zajímavých informací o tom, co se děje v naší škole, dočtete se, k čemu se přiznává pan učitel Baroš a paní učitelka Šíbová, můžete si podle Kafčáku něco vyrobit, upéct sladké na zub či zazpívat koledu.
Přejeme Vám pěkné počtení :)
časopis ke stažení zde
Společně s novým pololetím přichází i nové články na našem blogu. V tomto vydání se dočtete například, jak si vybrat správnou praxi, které akce se na škole udály a co si myslí mladší o mezilidských vztazích. Také vychází nové recenze na filmy a speciální článek plný hoaxů!
odkaz: Kafčák
V. Hrbková
S novým školním rokem přichází nový KAFČÁK
Vychází nové červnové vydání studentského blogu KAVČÁK.
Vychází nové velikonoční vydání studentského blogu KAVČÁK.
FRESH č. 2 ročník: 2018/2019 | FRESH č. 3 ročník: 2018/2019 |
Tak jako v leckteré jiné, tak i v naší škole vycházely a vychází různé žákovské a studentské časopisy.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.