Základní informace k aplikaci Bakaláři (funkčnost, používání):
Žádost o osvobození úplaty za zájmové vzdělávání ve školní družině | 175 kB |
|
Žádost o osvobození úplaty je ke stažení zde a je možné ji podat do 25. dne v měsíci, který předchází osvobození od úplaty.
Žádost se podává:
Bližší informace najdete také na nástěnce školy v Bakalářích.
V úterý 15. 6. 2022 se nám podařilo úspěšně projít auditem organizace Člověk v tísni, který nás opravňuje k užívání titulu Světová škola i v dalších letech. Více informací si můžete přečíst v Auditové zprávě, která je přiložena k tomuto článku.
Děkuji Týmu Světové školy za skvělou práci
K. Měšťánková
Auditová zpráva 2022 | 175 kB |
|
Jsme se partnerskou školou talentify.me
Nápad, který stojí za talentify.me, vznikl před 15 lety v hlavě rakouského inovátora Bernharda Hofera. V roce 2014 vzniklo talentify.me v Rakousku. V roce 2017 informační centrum o vzdělávání EDUin, o.p.s. projekt přeložilo do češtiny a pilotně provozovalo v České republice. Od školního roku 2019/2020 převzala starost o talentify.me Nadace Albatros.
Informace o zpracování osobních údajů | 446 kB | |
|
Z důvodu zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví a majetku žáků připomínáme, že je zakázáno vnášet do budovy školy kola, koloběžky a skateboardy.
Kola a koloběžky lze zamknout ke stojanům umístěným v prostoru nádvoří školy.
Děkujeme za pochopení
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.