V předchozí výzvě jsme se zaměřili na živočichy a v této svou pozornost budeme směřovat na rostliny - na floru.
Podobě jako u živočichů můžeme obdivovat krásu a rozmanitost rostlinné říše. Rostliny většinou vnímáme jako primární zdroj potravy, bez kterého by nemohli existovat žádní živočichové. Plní řadu důležitých a nezastupitelných funkcí v ekosystémech. Jsou nedílnou a důležitou součástí měst a dokreslují celkový vzhled krajiny. Pojďme zkusit jim zpříjemnit jejich růst.
Případnou fotodokumentaci ze svých výprav můžete posílat do konce března na e-mail j.bartos@ksidlisti.cz nebo do zpráv na FB školy.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.