Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: Aktuálně, akce

Co nám distanční výuka dala a co vzala?

 

Distanční výuka po TEAMS trvá již hodně dlouho a učivo třetí třídy je dosti náročné. Vyjmenovaná slova a počítání do tisíce patří mezi ně. Přesto žáci z 3.B se nezalekli a pustili se i do řešení složitějších úkolů. Vyjmenovaná slova je inspirovala k vytváření prezentací, které žáci společně sdílejí. Začal s tím Matýsek Černý, který vytvořil velmi pěknou prezentaci o hmyzožravcích. Vybral si mravenečníka. Následoval ho Jirka Beneš, který zpracoval prezentaci na téma slepýš. Tento typ výuky vedl děti k značné samostatnosti a k získání mnohých technických dovedností. Žáci se sami připravují, odesílají domácí úkoly, společně si na TEAMS vysvětlují zadané úlohy.

 

Co nám distanční výuka vzala? Často si o tom povídáme. Nejvíce dětem chybí výchovy, hlavně tělesná a výtvarná výchova. Naštěstí napadl sníh a děti se na něm „vyřádí“. Ani tvoření nezůstalo pozadu. Mariánek Múdry kreslí karoserie aut a je na to patřičně hrdý. Nejvíce inspirativní je Tobík Živný, který pro svoji sestřenici vyrobil divadýlko, pro Rozárku malé „fitko“, asi aby netloustlaUsmívající se, a maluje voskem na svíčky. Velice mě zaujaly jeho kamínky pro radost, které namaloval, roznesl po okolí a kdo je najde, může si je nechat pro radost nebo odnést někam dál a udělat radost někomu dalšímu. Snad to bude pěkná inspirace i pro vás, co se dá všechno doma v této nelehké době vytvořit. I já jsem se vrhla na tvoření a vrátila jsem se ke starému dobrému macrame. Ale o tom zas někdy příště…

 

 

Zasněžený pozdrav z 3.B posílá Míla Pospíšilová – třídní učitelka

 

 

Mravenečník

 

Slepýš


Vydáno: 11.2.2021 14:51 | 
Přečteno: 1101x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent