Naše škola se účastní soutěžního projektu o nejlepší nápady na zlepšování základních škol s názvem „Lepší místo ve škole“. Celkem je do projektu zapojeno 15 škol z Prahy 4 a soutěží se o 3x 50 000 Kč.
Projekt má několik fází. Do 20.4.2018 se zadávají nápady do aplikace Lepší místo nebo přes webovou stránku www.lepsimisto.cz. Na obrázku níže naleznete návod, jak svůj nápad přidat, protože zapojit se můžete i vy.
V další fázi se ze zadaných nápadů vyberou tři nejlepší, které žáci rozpracují do prezentací, v nichž je například i část věnovaná rámcovému rozpočtu. Po zpracování prezentací se ve škole uskuteční malý den D, při kterém se jeden projekt vybere a bude soutěžit ve finále s projekty ostatních zúčastněných ZŠ.
Od 28. 5. do 8.6.2018 proběhne veřejné hlasování, kde bude moci každá škola získávat hlasy a v úterý 12.6.2018 se bude konat velké finále před nezávislou porotou. Na základě veřejného hlasování a hlasování poroty pak budou vyhodnoceny tři nejlepší nápady, jejichž realizaci podpoří partneři projektu (viz leták níže).
Tiskovou zprávu k projektu naleznete zde
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.