Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: o studiu, SCIO

Výsledky testování Scio ve školním roce 2012/2013

Scio testy využívá naše škole dlouhodobě jako jeden z externích nástrojů pro evaluaci výsledků vzdělávání.
Kromě žáků 9. třídy, kde testování proběhlo již na podzim, se v průběhu 2. pololetí testování uskutečnilo i v dalších třídách.

SCATE – 7. a 9. třída

SCATE = Scio Computer Adaptive Test of English, je projekt na ověření výsledků vzdělávání v anglickém jazyce na základě dosažené jazykové úrovně podle společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Testování nám ukázalo, kolik žáků v jednotlivých ročnících splnilo očekávaný výstup podle rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, který v 5. ročníku předpokládá úroveň A1 a během dalších čtyř let by žáci měli na konci 9. ročníku dosáhnout úrovně A2.

V 7. ročníku splnilo požadovanou úroveň 90% žáků, 2% žáků jsou horší a naopak 8% žáků již v sedmém ročníku plní vyšší úroveň A2.

V 9. třídě můžeme být s výukou anglického jazyka maximálně spokojeni, požadovanou úroveň A2 splnili všichni žáci, dokonce zde 34 % žáků dosahuje úrovně vyšší – 20% žáků dosáhlo na úroveň B1 a 14% na úroveň B2.

Děkujeme učitelům za kvalitní výuku a žákům blahopřejeme k vynikajícímu výsledku.

 

Testování 3. tříd – STONOŽKA

Testování třetích tříd se zúčastnilo 4 716 žáků z 244 škol ze všech krajů republiky.

Žáci vypracovali testy z českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, dále pak test ze vzdělávací oblasti člověk a jeho svět a klíčových kompetencí.

Svými výsledky se naše škola řadí mezi průměrné školy, celkově máme výsledek lepší než polovina zúčastněných škol.

Nejlepších výsledků žáci dosáhli v českém jazyce, výsledek lepší než 60% škol, dále v anglickém jazyce a matematice, kde je náš výsledek také lepší než u poloviny testovaných škol. V oblasti člověk a jeho svět a v oblasti rozvíjení klíčových kompetencí jsme dosáhli slabšího výsledku, zcela na úrovni poloviny testovaných škol. Toto testování je pro školu přínosnou zpětnou vazbou, abychom věděli, na jaké oblasti práce s dětmi se v budoucnu více zaměřit.

 

Testování 7. tříd – STONOŽKA

Do tohoto testování se zapojilo 5 815 žáků z 200 škol.

Žáci vypracovali test z českého jazyka, matematiky a test studijních předpokladů. V testech žáci dosáhli průměrného výsledku, studijní předpoklady žáků škola dostatečně rozvíjí a studijní potenciál žáků je optimálně využíván. Uvidíme za dva roky, kam se nám společně podaří výsledky žáků posunout.

 

Mapa školy ZŠ 2013

Po čtyřech letech se opět škola zapojila do dotazníkového šetření Mapa školy, kterého se účastní žáci, učitelé a rodiče. Celkový počet respondentů dosáhl počtu 61 000.

V tomto šetření jsou zmapovány oblasti: kvalita výuky, chování a výchova, atmosféra školy, vnitřní vztahy, vnější vztahy a materiální podmínky výuky.

S výsledky šetření jsme spokojeni, kvalita výuky je hodnocena na naší škole lépe než na 85 % zapojených škol. Stejně pozitivně je hodnoceno i chování a výchova, atmosféra školy, vnitřní i vnější vztahy. Nejvýše jsou hodnoceny materiální podmínky.

 

S výsledky všech šetření se můžete seznámit v kanceláři školy, všechna šetření obsahují souhrnnou i analytickou zprávu, která je doplněna množstvím grafů ke každému sledovanému jevu.


Vydáno: 27.6.2013 12:51 | 
Přečteno: 3037x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent