Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: o studiu, SCIO

Testování Scio 9. třída (2021/2022)

Stejně jako v uplynulých letech, i letos na podzim se naši deváťáci zúčastnili Národního testování. Srovnávacími testy letos prošlo na 16 461 žáků. Jakého výsledku dosáhli naši deváťáci?

Žáci vypracovali test obecných studijních předpokladů, test z matematiky, z českého jazyka a adaptivní test z anglického jazyka.

Celkový výsledek:

českém jazyce dosáhla naše škola na výsledek lepší než 60% všech zúčastněných škol. Jsme tedy nadprůměrní. Studijní potenciál žáků je využíván optimálně, výsledky žáků odpovídají jejich studijním předpokladům.

Výsledky v matematice mají naši žáci stejné jako je průměr všech zúčastněných škol. Porovnáním výsledků testu obecných studijních předpokladů bylo zjištěno, že žáci by v matematice mohli pracovat vzhledem ke svým studijním předpokladům lépe.

Rozdíl je zřejmý i mezi třídami.

Třída 9.A obecně dosáhla celkově nadprůměrného výsledku mezi všemi zapojenými školami, ale i obecné studijní předpoklady prokázali žáci v této třídě vyšší. 

Třída 9.B má výsledek průměrný i slabší, což ale opět odpovídá rozložení studijního potenciálu žáků v této třídě.

Žáci tedy pracují tak, jak odpovídá jejich studijním předpokladům, nebo i lépe, škola jejich studijní potenciál využívá dobře.

Výsledky jednotlivých tříd – percentil (kolik % škol jsme předstihli):

 

9.A

9.B

všechny školy

český jazyk

61

49

50

matematika

50

45

50

studijní předpoklady

60

48

 

 

anglickém jazyce jsou výsledky žáků nadprůměrnélepší než výsledky 75% zapojených škol. V porovnávání výsledků jsou zahrnuta i víceletá gymnázia.

Jazyková úroveň u žáků na konci 9. ročníku se očekává na úrovni A2.

 

Úroveň

Počet žáků

 

9.A

9.B

A0

0

1

A1

0

5

A2

3

5

B1

10

8

B2

5

0

 

Věříme, že deváťáci využijí všechny možnosti, které jim škola nabízí, aby dohnali případné výukové deficity, které při dlouhém období distančního vzdělávání vznikly, a připraví se co nejlépe na přijímací zkoušky i na další studium na středních školách. 

Každý žák obdržel svoji individuální zprávu.


Vydáno: 28.4.2022 8:11 | 
Přečteno: 876x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent