Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: o studiu, SCIO

SCIO 2010/2011 - shrnutí

V rámci zpracovaného plánu evaluace a vyhodnocování výchovně vzdělávací činnosti se škola opět zapojila do testování znalostí a dovedností žáků.
Testování „STONOŽKA", které poskytuje sledování výsledků vzdělávání - testování znalostí, dovedností, klíčových kompetencí a studijních předpokladů, rychlou zpětnou vazbu pro vedení školy, učitele, ale i žáky a jejich rodiče a porovnání výsledků vaší školy s ostatními, se zúčastnili žáci 3., 5., 7. a 9. tříd.
Souhrnně lze konstatovat, že škola dosahuje v porovnání s ostatními školami spíše nadprůměrných výsledků. Dosahujeme lepšího výsledku než 70% testovaných škol včetně odpovídajících ročníků víceletých gymnázií. Některé naše výsledky jsou vynikající, na špičkové úrovni, jak v rámci třídy, tak u jednotlivých žáků, patříme mezi 10% nejúspěšnějších škol.

Škola získala opět Certifikát za aktivní přístup k hodnocení kvality vlastní výchovně vzdělávací činnosti za školní rok 2009/2010 a 2010/2011

Blahopřejeme všem úspěšným žákům, poděkování si zaslouží i pedagogové za kvalitní výuku a přípravu. Doufáme, že i v následujících letech si škola udrží vysokou kvalitu výchovně vzdělávací činnosti a opět obstojí ve srovnávacím testování s nadprůměrným výsledkem.

Mezi nejúspěšnější žáky v letošním školním roce patří:

Eliška Krajčová - ocenění za nejlepší výsledek v hlavním městě Praha v testu obecných studijních předpokladů pátých tříd základních škol

Xavier Amedeo Pallas - ocenění za třetí nejlepší výsledek v hlavním městě Praha v testování třetích tříd základních škol

Tomáš Slíva - ocenění za nejlepší výsledek v hlavním městě Praha v testu obecných studijních předpokladů pátých tříd základních škol

Markéta Soukupová - ocenění za třetí nejlepší výsledek v hlavním městě Praha v testování třetích tříd základních škol

Filip Frantál - ocenění za druhý nejlepší výsledek v hlavním městě Praha v testu z českého jazyka devátých tříd základních škol

Filip Frantál - ocenění za druhý nejlepší výsledek v hlavním městě Praha v testu z anglického jazyka devátých tříd základních škol

 Ocenění


Vydáno: 28.6.2011 11:17 | 
Přečteno: 4032x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent