Žáci vypracovali test obecných studijních předpokladů, test z matematiky, z českého jazyka a adaptivní test z anglického jazyka SCATE.
Celkový výsledek:
V českém jazyce dosáhla naše škola na výsledek lepší než 80 % všech zúčastněných škol. Studijní potenciál žáků je využíván dobře, výsledky žáků jsou na vyšší úrovni, než odpovídá jejich studijním předpokladům.
Výsledky v matematice mají naši žáci průměrné, tak jako polovina všech zúčastněných škol. Porovnáním výsledků testu obecných studijních předpokladů bylo zjištěno, že žáci by v matematice mohli pracovat vzhledem ke svým studijním předpokladům lépe.
V anglickém jazyce jsou výsledky žáků nadprůměrné, lepší než výsledky 80 % z téměř 11 000 testovaných žáků zapojených škol. Požadované úrovně A2 (konec 9. ročníku – výstup na konci ZŠ docházky) dosáhlo v listopadovém testování 92 % žáků. Z toho 40 % žáků je dokonce již na úrovni B1 a 23 % až na úrovni B2.
Každý žák obdržel svoji individuální zprávu s hodnocením a doporučením pro další studium.
Věříme, že deváťáci využijí všechny možnosti, které jim škola nabízí, aby dohnali případné výukové deficity a připravili se co nejlépe na přijímací zkoušky i na další studium na středních školách.