Naši žáci se testovali v týdnu od 13. do 17. května. Vypracovali testy z českého jazyka, matematiky a anglického jazyka.
Cílem projektu NIQES není srovnávat žáky, třídy nebo školy – základním úkolem je poskytnout informaci o tom, nakolik každý jednotlivý žák plní požadavky minimálního standardu osvojených dovedností.
S technickým a organizačním zajištěním testování jsme neměli žádné potíže, testovací aplikace fungovala bez problémů, a tak měly děti okamžitě po odeslání testu k dispozici své výsledky.
Výsledky školy:
Tyto výsledky umožňují posoudit, zda jsou naši žáci v průměru - ve většinové skupině žáků rozdělených podle výsledků, nebo zda se řadí spíše k okrajovým (pozitivně i negativně) skupinám ( hodnotící škála je rozdělena do šesti stupňů podle úspěšnosti žáků v procentech ) výsledek našich žáků je zasazen do výsledku všech testovaných žáků 5., 9. tříd v ČR.
Matematika 5. ročník - úspěšnost školy: 65%
5.A – úspěšnost 67%
5.B – úspěšnost 62%
Český jazyk 5. ročník - úspěšnost školy: 82%
5.A – úspěšnost 82%
5.B – úspěšnost 81%
Anglický jazyk 5. ročník - úspěšnost školy: 81%
5.A – úspěšnost 83%
5.B – úspěšnost 78%
Matematika 9. ročník - úspěšnost školy (i třídy) : 50%
Český jazyk 9. ročník - úspěšnost školy (i třídy): 84%
Anglický jazyk 9. ročník - úspěšnost školy (i třídy): 70%
Celkově je výsledek našich žáků tedy nadprůměrný a špičkový (v poměru k počtu žáků z ostatních ZŠ, kteří dosáhli stejné úspěšnosti v jednotlivých ročnících a testech).
Blahopřejeme dětem i učitelům k výsledku a děkujeme jim i za zodpovědný přístup k testování.