Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: o studiu

Národní šetření výsledků vzdělávání žáků 5. a 9. tříd

V termínu 13.5. – 7.6. 2013 proběhla na všech základních školách v ČR 2. generální zkouška testování výsledků vzdělávání žáků 5. a 9. tříd v projektu NIQES České školní inspekce.

Naši žáci se testovali v týdnu od 13. do 17. května. Vypracovali testy z českého jazyka, matematiky a anglického jazyka.

Cílem projektu NIQES není srovnávat žáky, třídy nebo školy – základním úkolem je poskytnout informaci o tom, nakolik každý jednotlivý žák plní požadavky minimálního standardu osvojených dovedností.

S technickým a organizačním zajištěním testování jsme neměli žádné potíže, testovací aplikace fungovala bez problémů, a tak měly děti okamžitě po odeslání testu k dispozici své výsledky.

Výsledky školy:

Tyto výsledky umožňují posoudit, zda jsou naši žáci v průměru - ve většinové skupině žáků rozdělených podle výsledků, nebo zda se řadí spíše k okrajovým (pozitivně i negativně) skupinám ( hodnotící škála je rozdělena do šesti stupňů podle úspěšnosti žáků v procentech ) výsledek našich žáků je zasazen do výsledku všech testovaných žáků 5., 9. tříd v ČR.

 

Matematika 5. ročník - úspěšnost školy: 65%

5.A – úspěšnost 67%

5.B – úspěšnost 62%

Český jazyk 5. ročník - úspěšnost školy: 82%

5.A – úspěšnost 82%

5.B – úspěšnost 81%

Anglický jazyk 5. ročník - úspěšnost školy: 81%

5.A – úspěšnost 83%

5.B – úspěšnost 78%

 

Matematika 9. ročník - úspěšnost školy (i třídy) : 50%

Český jazyk 9. ročník - úspěšnost školy (i třídy): 84%

Anglický jazyk 9. ročník - úspěšnost školy (i třídy): 70%

 

Celkově je výsledek našich žáků tedy nadprůměrný a špičkový (v poměru k počtu žáků z ostatních ZŠ, kteří dosáhli stejné úspěšnosti v jednotlivých ročnících a testech).

 

 

Blahopřejeme dětem i učitelům k výsledku a děkujeme jim i za zodpovědný přístup k testování.

 


Vydáno: 19.6.2013 14:40 | 
Přečteno: 2505x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent