I přes tajné naděje některých studentů začaly letošní maturity.
Myjeme si ruce, dodržujeme bezpečné rozestupy, neustále se dezinfikujeme a mezitím občas i trochu přemýšlíme. Jakou specifickou poruchu učení může mít ta holčička, co ve druhé třídě koktá, nespojuje slabiky do slov a zaměňuje b a d? Jaké aktivity procvičující jemnou motoriku se budou líbit babičkám v domově pro seniory? Je správné označit člověka, který podává návrh na zplnoletnění, jako žalobce?
Tak si vzájemně držme palce, ať to všechno dobře dopadne.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.