Platby stravné musí být uhrazeno na účet školy do 20. předchozího měsíce.
ZŠ a SOŠS | žáci 7 - 10 let | žáci 11-14 let | žáci nad 15let SŠ |
33,- | 35,- |
37,-
|
Do věkových skupin jsou strávníci zařazováni na dobu školního roku, ve kterém dosahují výše uvedeného věku.
Měsíční předpis stravného
7 – 10 let - 726,- Kč
11 - 14 let - 770,-Kč
15 a více let - 814,-Kč
Číslo účtu : 75435041/0100
Variabilní symbol přidělený jídelnou je vždy pětimístný.
Úhrada stravného na září nejpozději do 31.8.2023.
22.8.2023 skolnijidelna@ksidlisti.cz 241090239 www.strava.cz
Přihláška ke stravování (ZŠ i SOŠS) | 60 kB |
|
I. Základní ustanovení
Školní stravování se řídí vyhláškou č.107/2005 Sb., o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů, vyhláškou ministerstva zdravotnictví č. 137/2004 Sb., o hygienických požadavcích na stravovací služby a o zásadách osobní a provozní hygieny při činnostech epidemiologicky závažných, ve znění pozdějších předpisů, vyhláškou ministerstva financí č. 84/2005 Sb., o nákladech na závodní stravování, ve znění pozdějších předpisů. Školní jídelna zajišťuje školní stravování a stravování vlastních zaměstnanců.
Značení alergenů ve školní jídelně |
206 kB | |
|
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.