V úterý 3. 5. 2010 se na 1. stupni uskutečnilo školní kolo pěvecké soutěže Pražská snítka.
Ve středu 21. dubna 2010 navštívily třídy 2.A a 2.B sklárnu v Nižboru.
V úterý 30. 3. 2010 se na 1. stupni uskutečnilo školní kolo recitační soutěže Pražské poetické setkání.
V pondělí 29. 3. 2010 proběhl na 1. stupni naší školy projektový den "Slavíme Velikonoce"
16. prosince vyjely obě druhé třídy na vánoční výlet do Příbrami s cestovní agenturou Hvězdička. Pravou atmosféru zažily děti na místě, když začalo hustě sněžit.
Ve středu 6.5.2009 slavil Pribináček s dětmi naší mateřské školy a s žáky prvního stupně své narozeniny.
V pátek 24.4.2009 navštívil naši školu spřátelený pěvecký sbor našich Prážat velmi úspěšný pěvecký sbor Septemthilis z Lipan ze Slovenska.
Podzim 2008 - listopad - rozdání výtisků.
Třídní práce, vyhodnocení nejlepších.
Rozdány kartičky každému žákovi s informacemi pro případné zařazení do soutěže.
V úterý 7. 4. 2009 žáci prvního stupně slavili Velikonoce se svými učitelkami a studenty střední školy.
Poslední den na škole v přírodě.
Šestý den na škole v přírodě.
Pátý den na škole v přírodě.
Čtvrtý den na škole v přírodě.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.