Poslední přípravka pro budoucí prvňáčky se konala 18.3.
Tématem prvního březnového setkání s budoucími prvňáky bylo jaro.
Dne 18.2. nás opět navštívili předškoláci.
Dne 5. 2. 2025 byl celý první stupeň kromě prvních tříd bruslit na Arkádách.
Dne 4.2. jsme ve škole opět přivítali předškoláky.
Dne 13. 1. 2025 jsme s naší třídou 3.B a paní učitelkou Romanou Konopáskovou navštívili Českou televizi.
21.1. opět přišli předškoláci do naší školy.
7.1. jsme v novém roce opět na naší škole přivítali předškoláky.
Poslední setkání předškoláků v tomto kalendářním roce proběhlo v úterý 17. prosince.
Třída 3B. byla na výletě v centru vánoční Prahy a v Lego muzeu.
V předvánočním týdnu vyrazily děti z druhých a třetích tříd do kina na promítání filmu Odvážná Vaina 2.
Již tradičně si žáci na 1. stupni naší školy v prosinci připomínají vánoční zvyky během projektového dne Slavíme advent.
V měsíci říjnu první stupeň sbíral lesní plody pro pražské zookoutky.
V úterý 19.11. se v odpoledních hodinách uskutečnila přípravka pro budoucí prvňáčky.
I první listopadové úterý patřilo na naší škole předškolákům.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.