Škola Kavčí hory P4 přijme na HPP s kvalifikací:
Pro zaslání CV a další informace: skola@ksidlisti.cz, tel.: 241 090 230 (231).
Zápisní lístek | 168 kB | pdf doc |
Žádost o zápis dítěte k plnění povinné školní docházky | 190 kB | pdf doc |
Žádost o přijetí k plnění povinné školní docházky dítěte před dosažením věku šesti let | 163 kB | pdf doc |
Žádost o odklad školní docházky | 162 kB | pdf doc |
OBECNĚ ZÁVAZNÁ VYHLÁŠKA
o školských obvodech základních škol
Zastupitelstvo hlavního města Prahy se usneslo dne 23. 3. 2023 vydat podle § 44 odst. 3 písm. d) zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, a § 178 odst. 2 písm. b) zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), tuto obecně závaznou vyhlášku:
§ 1
Školské obvody základních škol zřízených městskými částmi jsou stanoveny v příloze k této vyhlášce.
§ 2
Obecně závazná vyhláška č. 5/2022 Sb. hl. m. Prahy, o školských obvodech základních škol, se zrušuje.
§ 3
Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem 1. dubna 2023.
Doc. MUDr. Bohuslav Svoboda, CSc. v. r.
primátor hlavního města Prahy
MUDr. Zdeněk Hřib v. r.
1. náměstek primátora hlavního města Prahy
Škola Kavčí hory – Mateřská škola, Základní škola a Střední odborná škola služeb, Praha 4,
K Sídlišti 840:
Vážení rodiče, žáci, studenti, přátelé školy,
dny roku 2024 pomalu, ale jistě ubíhají a ubývají, blíží se Vánoce, Silvestr, konec roku. Přejeme Vám, abyste zbývající dny tohoto roku strávili v pohodě a ve zdraví v kruhu svých nejbližších a podle Vašich představ.
Tak, jako pokaždé, bychom Vám na sklonku kalendářního roku rádi poděkovali za spolupráci, podporu, přízeň, různé darované materiály jak pro výuku, tak pro tvořivé činnosti dětí ve výuce i ve školní družině.
Do nadcházejícího roku 2025 Vám všem přejeme pevné zdraví, štěstí, pohodu, mnoho úspěchů jak v osobním, tak i pracovním či studijním životě, splněná přání, milá překvapení a všem rodičům hodně radosti z úspěchů jejich dětí.
Obory:
V příštím roce škola plánuje otevření tří tříd (1 třída oboru Veřejnosprávní činnost, 2 třídy oboru Sociální činnost).
Uchazeči budou vybíráni podle výsledku jednotné přijímací zkoušky a vzhledem ke zvolené prioritě.
V loňském školním roce jsme obdrželi 92 přihlášek na oboe Veřejnosprávní činnost, poslední přijatý uchazeč získal 54,5 bodu.
Na obor sociální činnost si podalo přihlášku 142 uchazečů, poslední přijatý uchazeč získal 34 bodů.
Škola je bezbariérová, integruje zdravotně postižené žáky.
Zdravotní stav uchazečů musí umožnit studium odborných předmětů. Potvrzení lékařem nepožadujeme.
Výroční zpráva MŠ a ZŠ 2023/2024 | 520 kB |
|
Výroční zpráva SŠ 2023/2024 | 444 kB |
|
Škola Kavčí hory má pro studenty střední školy propracovaný systém odborných praxí, které jsou součástí učebního plánu jednotlivých studijních oborů.
Základním posláním odborných praxí je získat přehled a orientovat se v jednotlivých oblastech veřejné správy a sociálních služeb. Aktivní účast na odborné praxi dává dobrý předpoklad pro správné rozhodnutí při profesní orientaci studenta a jeho dalším kariérním růstu.
Studenti 2. a 3. ročníku absolvují v období od října do června týden průběžných praxí na smluvních pracovištích školy tj. 5 pracovních dnů (30 hodin). Každá (i řádně omluvená) absence musí být nahrazena. Smlouva je uzavřena školou před započetím praxí. Přihlášky na jednotlivé termíny probíhají prostřednictvím nástěnky nebo emailem u vedoucí praxe J. Kolářové.
Studenti 1. – 3. ročníku se v termínu 12. 5. – 25. 5. 2025 zúčastní souvislých praxí. Každá (i řádně omluvená) absence musí být nahrazena. Smlouvu vypracuje vedoucí praxe J. Kolářová na základě kontaktních údajů, které student odevzdá v řádném termínu.
Zúčastní se studenti : S2.A, S2.B, S3.A, S3.B
Termín: 2. 10. 2024 - 21. 6. 2025 průběžně
Rozsah: 5 pracovních dnů (30 hodin týdně)
Studenti si sami zvolí termín praxe a do 22. 9. 2024 se zapíší na nástěnce do formulářů určených pro svoji třídu. Případné závažné změny termínů je možné předem domluvit s J. Kolářovou.
Každá (i omluvená) absence na praxi musí být nahrazena.
Po absolvování praxe je student povinen odevzdat:
Vlastní hodnocení musí být vypracováno v sešitě nebo vyhotoveno na PC v odpovídající grafické úrovni. Formuláře jsou ke stažení zde.
Zúčastní se studenti : S1.A, S1.B, S1.C, S2.A, S2.B, S3.A, S3.B
Termín: 12. 5. - 23. 5. 2025
Rozsah: 10 pracovních dnů ( 30 hodin týdně)
Studenti si mohou sami najít pracoviště vzhledem k budoucímu uplatnění a zaměstnání.
Ostatní studenti se zúčastní praxe vybrané školou.
Je nezbytné , aby studenti , kteří si budou praxi domlouvat individuálně , nejpozději do 16.2.2025 odevzdali J. Kolářové informace potřebné ke sjednání praxe:
Ten, kdo požaduje praxi od školy, odevzdá nejpozději do 12. 2. 2025 písemnou žádost o zařízení praxe školou.
Informace potřebné ke sjednání praxe i žádost o souvislou praxi od školy můžete posílat i elektronicky na adresu j.kolarova@ksidlisti.cz.
Formuláře k praxím najdete v elektronické podobě na stránkách školy.
Po absolvování praxe je student povinen odevzdat:
Vlastní hodnocení zpracujte na počítači, založte do vhodných desek, doplňte příslušnou dokumentací. Samozřejmostí je odpovídající grafická úprava.
Veškeré podklady nutné k hodnocení odevzdejte nejpozději do 1 týdne po návratu z praxe. Pokud tak neučiníte a řádně se neomluvíte, riskujete nehodnocení z předmětu veřejná správa či sociální péče.
Středisko sociálních služeb - pečovatelská služba - drobné administrativní úkony, kontaktování úřadů, přímá práce s klienty, práce může být i fyzicky náročnější
Ústav sociálních služeb – drobné administrativní úkony, kontaktování úřadů, přímá práce s klienty, práce může být i fyzicky náročnější
Asociace občanských poraden - společnost, která se zabývá právním poradenstvím, drobné administrativní úkony, práce s klienty
Muzeum policie - drobné administrativní úkony
Obvodní soud pro Prahu 2 – drobné administrativní úkony, práce může být i fyzicky náročnější
Úřad městské části - drobné administrativní úkony
Senecura – seniorcentrum, práce v přímé obslužné péči, práce může být i fyzicky náročnější
Sovička - dětská skupina, drobné administrativní úkony, práce s klienty
Zapsala: Jiřina Šíbová
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.