Letos jsme se opět zúčastnili matematického Klokana. V různých kategoriích soutěžili žáci od 2. až do 9. ročníku základní školy. Ze střední školy se zapojili do soutěže studenti prvních ročníků. V tabulce jsou nejlepší řešitelé v každé kategorii.
| Nejlepší řešitelé | ||||
| Kategorie | Jméno | Příjmení | Třída | Body |
| Cvrček | Martin | Šimák | 3. | 43 |
| Michal | Prokeš | 3. | 39 | |
| Jakub | Fejfar | 3. | 39 | |
| Klokánek | Petr | Smola | 5. | 82 |
| Jáchym | Podstránský | 4. | 72 | |
| Weixuan | Zhang | 5. | 72 | |
| Benjamin | Martina | Koubíková | 7. | 68 |
| Karolína | Bímová | 6. | 64 | |
| Daniel | Cucu | 7. | 62 | |
| Kadet | Kateřina | Kolářová | 8. | 81 |
| Filip | Frantál | 8. | 79 | |
| Jakub | Bernklau | 8. | 79 | |
| Junior | Lucie | Hrudová | S1.A | 53 |
| Blanka | Dalešická | S1.A | 52 | |
| Aneta | Babická | S1.B | 50 | |
Eva Štiková
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.