Dne 15. 3. 2018 se studenti střední školy zúčastnili výzkumu na téma duševní poruchy, který pořádal Národní ústav duševního zdraví.
Nejdříve studenti vyslechli přednášku, která se týkala duševního zdraví a rovnováhy. Zde se mluvilo především o stereotypních přesvědčeních společnosti v souvislosti s duševními onemocněními. Bylo zde poukázáno i na různé životní události, které mají vliv na rozvoj duševních poruch, stejně tak i na protektivní faktory, které by měly napomáhat udržovat duševní rovnováhu. Dále byly zmíněny organizace, které se zabývají duševními poruchami a na které se lze v případě potřeby obrátit.
Poté přišel již samotný dotazník s otázkami týkající se především kognitivních funkcí. Dotazníky poslouží jako podklad k celému výzkumu.
P. Triznová
studentka S3B
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.