Dne 6. 12. 2017 se studenti třetích ročníků střední školy zúčastnili přednášky s názvem The Action New Generation. Ti, co čekali nudnou, monotónní přednášku, byli mile překvapeni. Celá přednáška se týkala především podnapilých řidičů a rychlé jízdy za volantem. Krátké filmy, které přibližovaly problematiku, byly doplněny výpověďmi členů integrovaného záchranného týmu. Na pódiu se tak objevil hasič, policista i záchranář. Každý z nich vyprávěl o autonehodě, která mu zůstala pevně vrytá do paměti. Vyprávění byla velmi smutná a bylo znát, že ani tito profesionálové se nedokáží smířit s tím, kolik lidí umírá následkem autonehod.
Na pódium se s námi o svůj příběh přišel podělit i muž, který následkem rychlé jízdy na motorce skončil na invalidním vozíku. Podle jeho vlastních slov sice žije s tímto handicapem, ale nikdy se s ním nesmíří.
Celá přednáška byla velmi přínosná a myslím, že ve většině z nás zanechala hluboký dojem.
P. Triznová (studentka S3B)
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.