Ve dnech 2.-20. října 2017 se studenti 4. ročníků zapojili do testování svých znalostí a dovedností v rámci projektu scio Vektor 4.
Testování se v letošním roce zúčastnilo 3068 studentů z 68 škol z celé ČR. Pro lepší porovnání byly školy rozděleny do skupin podle zaměření. Naše škola byla zařazena do skupiny SOŠ, kterých se do testování zapojilo 16 (zhruba 717 žáků).
Školy měly k dispozici testy z českého jazyka, matematiky, obecných studijních předpokladů a SCATE testy z anglického jazyka.
Vzhledem k tomu, že testování SCATE z anglického nebo německého jazyka jsme pro studenty využili již ve 3. ročníku, abychom včas zjistili úroveň jejich znalostí a přizpůsobili tak přípravu na maturitní zkoušku, zapojili jsme se nyní pouze do testování z českého jazyka, matematiky (základní variantu) a testu obecných studijních předpokladů.
B. Krchová
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.