Na konci každého školního roku soutěží naši studenti o titul Student roku. A nejde tu jen o kvalitní studijní výsledky.
Letošní ročník soutěže byl rozdělen na 2 části. Nejprve soutěžila družstva jednotlivých tříd v 10 disciplínách, ve kterých studenti museli prokázat zručnost, rychlost, smysl pro spolupráci, ale také schopnost poradit si s různými logickými úlohami a s řadou záludných otázek z nejrůznějších oborů. V této týmové části si nejlépe vedla třída S3.A a o 2. a 3. místo se podělili naši benjamínci, třídy S1.A a S1.C.
Po krátké přestávce, kdy měly všechny třídy za úkol složit a pak přednést báseň obsahující 10 zadaných slov, následovalo semifinále, do kterého postoupili vždy 3 zástupci z každé z medailových tříd. Tady už soutěžil každý sám za sebe. Semifinalisté se potýkali s otázkami z nejrůznějších oblastí, na výběr byly např. slavné osmičky, český či anglický jazyk, zeměpis či doplnění méně známých přísloví.
A na 3 finalisty, kteří získali nejvyšší počet bodů, pak čekal zdánlivě jednoduchý úkol - co nejrychleji postavit co nejvyšší věž z dřevěných kostek.
V celkovém pořadí na celé čáře zvítězila Míša Kallupová z S3.A a stala se tak letošní Studentkou roku. Gratulujeme!
M. Měřinská
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.