Dne 27. 7. 2017 se studenti střední školy zúčastnili sportovního klání u příležitosti konce školního roku. Napříč ročníky se soutěžilo ve dvou sportovních disciplínách: v přehazované a ve fotbale. Především v přehazované byly jednotlivé týmy velice vyrovnané. I když jednoznačným vítězem se stala třída S2A, která vyhrála všechny své zápasy. O 2., 3. a 4. místě rozhodlo až celkové skóre, jelikož všechny tři týmy si připsaly shodně jednu výhru a dvě prohry. Po sečtení všech bodů se na 2. místě umístil dívčí tým třídy S1B a na 3. místě tým třídy S3A. Na 4. místě přes svou bojovnost skončil tým třídy S1A.
Fotbalové klání bylo velice napínavé: často se o vítězi rozhodovalo až v penaltovém rozstřelu. Díky fotbalovým dovednostem a chladným nervům si nakonec zlatou medaili odneslo družstvo složené ze studentů tříd S1A a S1B. Stříbrná medaile připadla družstvu třídy S3A a bronzová druhému družstvu tříd S1A a S1B. Na smolném 4. místě se pak umístil tým třídy S2A.
Všem účastníkům blahopřejeme a jim i jejich kolegům přejeme krásné léto. V tělocvičně a na hřišti se na vás těšíme opět v září!
Vaši tělocvikáři
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.