Iveta Harmáčková, S3C, Ideální banka
V listopadu se studenti a studentky 3. ročníků měli možnost zúčastnit soutěže IDEÁLNÍ BANKA 21. STOLETÍ. Formou esejí či prezentací měli popsat, jak si představují ideální banku v roce 2020, co by měla nebo mohla nabízet, jaké služby poskytovat, jak by měly vypadat její pobočky, internetové bankovnictví apod.
Naše studentka Iveta Harmáčková ze třídy S3C se umístila na krásném 5. místě. Za svoji prezentaci získala celkem 55 bodů a na třetí místo jí chyběly pouhé dva body. Na hezkém 25. místě se umístila i Zuzana Svobodová ze třídy S3B.
Alena Cilcová
Iveta Harmáčková, S3C, Ideální banka
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.