Dne 2. 9. 2015 jsme jako skoro každý první ročník odjeli na adaptační kurz. Protože už jsme se některé znali z dřívější doby, cesta pro nás nebyla vůbec nudná. Za cestu jsme se seznámili jak mezi svou novou třídou, tak i s vedlejší třídou. Když jsme dorazili do Poslova mlýna v Doksech, kde se celý náš seznamovací zájezd konal, tak jsme si akorát dali do pokojů tašky a čekal nás oběd. No a hned potom mohlo začít naše dvoudenní poznávání. S naší paní učitelkou třídní Jiřinou Šíbovou jsme hráli všelijaké seznamovací hry, navzájem se představovali a vybírali zástupce třídy.
Další den nás čekal výlet do nedalekého muzea Karla Hynka Máchy, kde jsme se dozvěděli něco o jeho životě. Byli jsme se také podívat u Máchova jezera. Byl před námi poslední večer a tak abychom se trochu blíže seznámili i s vedlejší třídou, sešli jsme se společně u ohně. I přes to, že nám to kazil déšť, jsme zpívali všelijaké písně, povídali si a opékali buřty. Potom už nás čekalo jen balení a ráno odjezd zpět do Prahy. Vrátili jsme se jako stmelený kolektiv, s pocitem, že společně čtyři roky zvládneme.
Kateřina Járková S1B
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.