Náš adaptační kurz se letos uskutečnil již v prvním zářijovém týdnu - od 2. do 4. září. Byl oproti jiným letům netradiční. Nevyrazili jsme ani do Poslova Mlýna u Doks, ani do Podhradí. Tedy až na našeho preventistu, který zapomněl, že musíme zůstat po tři dny, kdy kurz trval, ve škole. Rychlý vůz a kupodivu prázdná dálnice D1 mu však umožnily rychle se zapojit do naplánovaného programu.
I když jsme dali přednost školnímu prostředí kvůli šíření kornaviru, na programu to nebylo znát. Zábavné seznamovací hry a soutěže snad všechny dobře naladily na nadcházející školní rok.
Věříme, že jsme se dobře seznámili a spřátelili. Snad nám to vydrží po celou dobu studia.
M. Dvořáková
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.