Vážení rodiče, milí žáci,
Škola Kavčí hory se rozhodla z peněz vybraných do Klubu rodičů sběrem papíru sponzorovat jedno zvíře v ZOO Praha. Do nejužšího výběru byli zvoleni dva kandidáti: Kavče červenozobé za říši ptáků a za říši savců Tarbík velký. Kavče bylo vybráno především pro svůj název, který úzce souvisí s názvem naší školy, a také proto, že zatím v ZOO ještě žádné adoptivní rodiče či sponzory nenašlo. Tarbík byl učitelkami zvolen prostě pro svůj roztomilý vzhled. Bude však na Vás, rodičích a žácích, pro kterého z obou kandidátů se naše škola stane adoptivním rodičem. Hlasovat můžete celý příští týden v prostorách haly školy, kde jen vhodíte do hlasovacího boxu papírek s číslem preferovaného zvířete. Částka na sponzorování obou zvířátek je stejná, tedy 1000 Kč, a adoptivním rodičem škola bude po dobu jednoho roku. Předem děkujeme za Vaši aktivní spoluúčast na volbě a zároveň bychom rádi poděkovali za to, že se tento rok sběrem papíru vybraly prostředky, které umožnily jak adopci zvířátka v ZOO, tak věnování sponzorského daru Dětskému domovu Radost, které proběhlo minulý týden.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.