Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: akce, akce, školní parlament

Zahradní slavnost 2018

Dne 19. června se konala již tradiční zahradní slavnost, která byla letos ještě spojena s 25. výročím založení střední školy.

Jako již tradičně probíhal také Běh pro Petera v několika kategoriích a přidalo se k tomu také Pečení pro Petera.

 

Letos jsme Zahradní Slavnost rozšířily o bazar oblečení a kreslení na obličej, čehož se ujaly šikovné studentky střední školy.

 

Návštěvníci se mohli také zúčastnit zábavných her, které měl na starosti školní parlament. Vyzkoušet si mohli např. skákání v pytlích či přes překážky, podbíhání pod švihadlem či poznávání různých „substancí“ svými smysly. Hry byly velice povedené.

 

Také byly k nahlédnutí multikulturní stánky. Kromě vystoupení žáků a studentů jsme si mohli užít vystoupení p. Jana Maxiána a také skupiny La Trinidad, kteří nám krásně zazpívali.

 

Věřím, že jsme nemohli léto přivítat lépe. Děkujeme organizačnímu týmu a také všem zúčastněným, a přejeme všem krásné prázdniny a na shledanou v novém školním roce.


Vydáno: 27.6.2018 21:05 | 
Přečteno: 1498x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent