Obě první třídy se spojily dohromady a přesunuly se do 1.A, kde je interaktivní tabule. Nejprve jsme si s dětmi povídali o tom, jak se správně čistí zoubky, kolikrát denně bychom si je měli čistit a jak často chodíme k zubaři. Následně děti shlédly krátký motivační film s názvem Jak se dostat Hurvínkovi na zoubek, o kterém jsme si po jeho skončení popovídali. Následovala práce s interaktivní tabulí. Žáčci se dozvěděli, jaké druhy zubů máme, jaké části má zub, pomohli Hurvínkovi nakoupit zdravé potraviny, doplňovaly písmena do slov a podívali jsme se na ukázku správného čištění zubů. Vzhledem k času, který nás tlačil, museli jsme naše povídání přerušit a dokončit jej v pondělí. Bylo vidět, jak se děti těší, až zase budou moci pracovat s interaktivní tabulí a hlavně – že se těší na odměnu, kterou měly slíbenou.
Schválně jsem děti zkoušela, co všechno si pamatují z minulé hodiny, a musím říct, že jsem byla mile překvapena! Proto pro nás další úkoly byly hračkou a závěrečný test „Co už víme“ pro děti nebyl nic těžkého. Sice v něm udělaly pár chybiček, ale nakonec si všechno opravily a byly vyhodnoceny tak, že test zvládly.
Na závěr je čekala slibovaná odměna. Každý si mohl vybrat odměnu dle svého a vybírat děti mohly ze samolepek, kartáčků na zuby, zubních past nebo přesýpacích hodin na měření doby čištění zoubků.
Všechny žáčky s paní učitelkou Nolovou moc chválíme za aktivitu a snahu. Myslím, že jsme si to společně pěkně užili a ke všemu jsme se obohatili i o nové vědomosti.
Z. Drahošová