Právě na takové otázky měli odpovídat žáci 6. a 7. třídy v rámci projektu Čtenářské gramotnosti. Děti využily znalostí z hodin dějepisu a literární výchovy, čerpaly informace z knih, historických publikací, slovníků, zapojily také vědomosti ze zeměpisu kreslením map.
Celý projekt byl podpořen ukázkou z filmu: Princ a chuďas, podle kterého děti mohly srovnat dvě různá středověká prostředí a svorně se shodly, že jsou rády, že žijí v dnešní době.
Žáci pracovali ve smíšených skupinách a ze všech postřehů, znalostí i odpovědí na literární a dějepisné otázky vyrobili krásné plakáty, které vypracovali podle své fantazie.
Celé dopoledne proběhlo ve velice přátelské pracovní atmosféře a tato netradiční forma výuky se dětem velice líbila.
Kritéria pro hodnocení: 1. Literární část 2. Dějepisná část 3. Grafické zpracování
1.místo - Zbelová, Vaníčková, Žilková, Adamcová - Kadlecová, Musilová, Míč, Melíšek, Pojer
2.místo - Minaříková,Smejkalová,Koubíková,Tran,Pačes
3.místo - Furdzo,Diviš,Cucu,Honzovičová,Barešová
4.místo - Myška,Vyskočilová,Pálek,Svobodová,Procházka
5.místo - Bímová,Zollmanová,Štula,Horáček
Více Vám napoví naše fotogalerie: