Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: akce

Stolování na zámku

 

V rámci projektu ,,Kulturní jaro" navštívili dne 5.3.2008 žáci 8. a 9. tříd zámek Jemniště.

 

Víte, co všechno se dá prožít na zámku? Na tuto otázku Vám jistě odpoví Vaši spolužáci z nejvyšších tříd naší základní školy. Nejprve to byla pořádná zima, která nás přivítala hned po výstupu z autobusu, nic nám nepomohla ani procházka po zámeckém parku, která byla pro nás v tomto počasí spíše trestem. Proto jsme se kolektivně těšili na prohlídku zámku. Ačkoli byla velice zajímavá, opět jsme se moc neohřáli a museli přitom obdivovat ty, kteří v takových chladných prostorech kdysi žili. Odměnou pro všechny byl oběd v zámecké restauraci, který nebyl jen tak ledajaký. Chlapci se pod vedením milé školitelky změnili v gentlemany a dívky v opravdové dámy. Různé druhy příborů, několik chodů jídel, ubrousky, nezávazná konverzace... O tom všem jsme se při dobrém jídle dověděli mnoho zajímavých informací. Komu by potom vadilo chladné počasí?

Radmila Štirská

FOTKY - stolování na zámku 


Vydáno: 6.3.2008 9:43 | 
Přečteno: 6485x | 
 | Hodnocení:

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent