Těžko říci, zda předškoláčky zaujala více matematika nebo pracovní činnosti. Oba předměty se u dětí setkaly s velikým zájmem.
V matematice se děti naučily základy počítání. Nejprve si pohrály s čísly od jedné do pěti, poté se pokoušely na základě zvukového podnětu zvednout správný počet prstů na ruce.
Když byla čísla dostatečně procvičena na prstech, na řadě bylo malování správného počtu obrázků a uspořádání čísel od nejmenšího po největší.
Všechny tyto úkoly děti bez problémů zvládly a než se nadály, byl čas na další předmět, tentokrát z úplně jiné oblasti - pracovní činnosti.
Předškoláci hravě namalovali jednoduchý obrázek podle básničky a bez větších problémů všichni během chvilky poskládali z novinových stránek čepičky a proměnili se ve večerníčky.
Z těchto dvou předmětů si tedy děti odnesly na hlavičkách papírové čepice a novou znalost počítání od jedné do pěti. Doufejme, že jim tyto nové poznatky zanechají v myslích stopu a nevytratí se do prvního září příštího školního roku, kdy tito "drobečkové" usednou tentokrát už doopravdy do školních lavic.