V březnu se čtenářský klub vydal za Příběhem uměleckého díla do Artparku do Galerie Rudolfinum.
Jednak jsme chtěli tento originální interaktivní prostor prozkoumat a zjistit, zda si zde opravdu můžeme na umění „sáhnout“, zároveň na nás čekala lektorka Daniela Grohová, která nás seznámila s tím, co je to moderní umění a kde všude ho můžeme hledat. Pracovali jsme s obrazy, kresbami a fotkami známých umělců a přiřazovali je k jejich portrétům. Postupně jsme si sami zahráli na umělce, kurátory i diváky a pro naše vzniklá díla jsme hledali nejlepší umístění.
Na vernisáži jsme vymýšleli nejen originální názvy pro naše výtvory, ale také příběhy, které se jsou s nimi spojené.
R. Kmochová
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.