Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: akce

Přednáška "Po nás potopa"

Přednáška "Po nás potopa"

Žáci 8. a 9. tříd se v říjnu zúčastnili vzdělávacího programu "Po nás potopa?". Jeho cílem je inspirovat mladé lidi k převzetí odpovědnosti za řešení problémů spojených s klimatickou změnou a s dalšími jevy ohrožujícími udržitelný rozvoj, podporovat kritické myšlení při posuzování otázek s tím spojených, poskytovat objektivní informace o věcech a jevech, které udržitelný rozvoj ohrožují, popularizovat konkrétní aktivity, kterými mohou jednotlivci i skupiny lidí přispívat ke změně současného životního stylu a ke sdílení principů trvale udržitelného rozvoje.

 

Nyní si můžete přečíst, jak přednášku zhodnotil jeden žák 9. ročníku:

Přednáška "Po nás potopa?" se mi líbila, ačkoliv jsem asi zažil lépe podané projekty. Byla to opravdu přednáška – mluvčí se snažil o interakci s publikem, což je určitě dobře. Některé jiné prezentace ovšem mají tuto část lepší, jelikož jinde se do diskuze člověk zapojoval pořád, často formou různých her.

Během této přednášky se mluvčí občas zeptal, takže i kdyby chtěli, nezapojí se všichni. Třída ovšem moc jednotná v názoru na projekt nebyla, možná za to mohla i délka v podobě dvou vyučovacích hodin.

Co se mi ovšem líbilo, byl řečnický projev mluvčího. Cítil jsem sice, že měl nejspíše naučený text alespoň bodově, ale kdybych to sám nezažil, tak bych si myslel, že mluví spatra. Citáty v prezentaci byly také dobré, i snaha do celého projektu zainteresovat lidi, které bychom mohli jako deváťáci znát. Zároveň se mi líbila i celá myšlenka projektu, jež zasahovala do podstatných, ale pro někoho neetických témat (problém přelidnění), která je potřeba řešit.

Byla navrhnuta i reálná řešení, jež by mohla celou situaci zlepšit. Dále se mi líbily dotazníky, jelikož je potřeba znát názory jednotlivce pro zlepšení celku. Toto jsem například u jiných projektů nezažil.

Celkově ale projekt doporučuji, možná by to jen chtělo jej zkrátit. Dozvěděl jsem se v něm spoustu nových informací. 

T. Kala

(žák Z9A)


Vydáno: 1.11.2021 9:32 | 
Přečteno: 667x | 
 | Hodnocení:

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent