Dvě v pátých třídách se týkaly problému přistěhovalců a vztahů k nim, žáci osmé a deváté třídy se zamýšleli nad problematikou vzniku stereotypů v myšlení člověka.
Dílny splnily svůj cíl, hlavně páťákům se aktivity velmi líbily.
Ve dnech 24. a 27. 3. se uskutečnily v naší základní škole čtyři multikulturní dílny.
Dvě v pátých třídách se týkaly problému přistěhovalců a vztahů k nim, žáci osmé a deváté třídy se zamýšleli nad problematikou vzniku stereotypů v myšlení člověka.
Dílny splnily svůj cíl, hlavně páťákům se aktivity velmi líbily.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.