Letos jsme se opět zúčastnili matematického Klokana. V různých kategoriích soutěžili žáci od 2. až do 9. ročníku základní školy. Ze střední školy se zapojili do soutěže studenti prvních ročníků. V tabulce jsou nejlepší řešitelé v každé kategorii.
Nejlepší řešitelé | ||||
Kategorie | Jméno | Příjmení | Třída | Body |
Cvrček | Martin | Šimák | 3. | 43 |
Michal | Prokeš | 3. | 39 | |
Jakub | Fejfar | 3. | 39 | |
Klokánek | Petr | Smola | 5. | 82 |
Jáchym | Podstránský | 4. | 72 | |
Weixuan | Zhang | 5. | 72 | |
Benjamin | Martina | Koubíková | 7. | 68 |
Karolína | Bímová | 6. | 64 | |
Daniel | Cucu | 7. | 62 | |
Kadet | Kateřina | Kolářová | 8. | 81 |
Filip | Frantál | 8. | 79 | |
Jakub | Bernklau | 8. | 79 | |
Junior | Lucie | Hrudová | S1.A | 53 |
Blanka | Dalešická | S1.A | 52 | |
Aneta | Babická | S1.B | 50 |
Eva Štiková
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.