Žáci 5. až 8. tříd se letos již tradičně zapojili do školního kola matematické soutěže Pythagoriáda.
Řešili 15 úloh, za každou správně vyřešenou úlohu získali 1 bod.
Nejúspěšnější řešitelé, kteří postoupili do obvodního kola jsou:
Linda Plačková a Richard Toman 5. tř.,kteří získali 11 bodů z 15 a umístili se na 8. – 22. místě,
dalšími řešiteli byli:
Anna Gramelová, 5. tř., umístila se na 35. - 52. místě
Petr Dobiáš, 5. tř., umístil se na 53. - 64. místě
Jan Fiala, 7.B umístil se na 90. - 93. místě obvodního kola.
Blahopřeji nejlepším řešitelům a děkuji za reprezentaci školy.
E. Štiková
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.