Žáci 5. až 8. tříd se letos již tradičně zapojili do školního kola matematické soutěže Pythagoriáda.
Řešili 15 úloh, za každou správně vyřešenou úlohu získali 1 bod.
Nejúspěšnější řešitelé, kteří postoupili do obvodního kola:
5.C: Matěj Gebauer získal 13 bodů z 15 a umístil se na 16. – 35. místě z 85 úspěšných řešitelů obvodního kola Prahy 4
6.tř.: Iveta Rožánková se umístila na 29. – 40. místě
Kristýna Topolová se umístila na 93. místě za 100 řešitelů obvodního kola Prahy 4
Blahopřeji nejlepším řešitelům a děkuji za reprezentaci školy.
E. Štiková
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.