Velká gratulace pro žáky naší školy, kteří se umístili na prvních a druhých místech v celoročním projektu „Čtyřlístek zdraví", který byl určen žákům základních škol, zřizovaných MČ Praha 4. Fotografická a literární soutěž s názvem „ Lepší je nekouřit „ navazovala na interaktivní besedy o závislosti na tabáku a jeho škodlivosti. Na 1.místě se ve fotografické soutěži umístili žáci 9.A třídy Tereza Vrbová, Eliška Pospíšilová, Kateřina Veselá, Tomáš Petr, Martin Havlíček a Dominik Semerád ,kteří svým fotoaparátem naprosto dokonale zachytili okamžiky, jak si přestavují život mladých lidí bez cigaret. Všechny fotografie a literární práce máme na nástěnce prevence ve 2. patře, a žáci naší školy se s nimi seznamují. Na 2. místě se v kategorii mladších žáků v literární soutěži, taktéž na toto téma umístila žákyně 5. třídy Barbora Svobodová. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhlo v obřadní síni nuselské radnice, kde dětem poděkovala a předala ceny zástupkyně starosty pro oblast školství paní Ivana Staňková.
Další úspěch máme v recitační a pěvecké soutěži s názvem „ Umím". Na 2. místě se v kategorii starších žáků v pěvecké soutěži umístil žák 8. třídy Filip Frantál. Slavnostní vyhlášení a předání ceny bylo v kulturním centru Novodvorská. Všem žákům, kteří se soutěží zúčastnili a tak reprezentovali naši školu děkujeme, a vítězům upřímně blahopřejeme .
Marie Kabuďová
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.