Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: akce

Hodnocení aktivity žáků 2. stupně 2013/14

S koncem školního roku již tradičně hodnotili vyučující 2. stupně své žáky. Ocenili jejich práci v hodinách, snahu a píli v aktivní účasti při spoluvytváření vyučovacích hodin, v projektech, účast ve vědomostních i sportovních soutěžích ve školních, ale i obvodních a městských kolech soutěží. Oceněna je i práce v třídním kolektivu a reprezentace školy.
Ze všech žáků 2. stupně jsou nejúspěšnější:

3. místo: Markéta Soukupová, 6.B za účast ve školním a obvodním kole Pythagoriády a za účast ve výtvarných soutěžích,

2. místo: Jan Lukeš, 9, tř. za účast ve školním kole matematické olympiády, za soutěž finanční gramotnosti Běh bankou, za výtvarnou soutěž Graffiti – Miluji Prahu a za vítězství v obvodním kole Antifetfestu,

1. místo: Kristýna Štekerová, 8. tř. za účast ve školním i obvodním kole olympiády z českého jazyka, za účast ve školním kole matematické olympiády, za soutěž finanční gramotnosti Běh bankou a za vítězství v obvodním kole soutěže Antifetfest.

E. Štiková


Vydáno: 26.6.2014 10:03 | 
Přečteno: 1714x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent