Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: akce

Hodnocení aktivity žáků 2. stupně

S koncem školního roku již tradičně hodnotili vyučující 2. stupně své žáky. Ocenili jejich práci v hodinách, snahu a píli v aktivní účasti při spoluvytváření vyučovacích hodin, v projektech, účast ve vědomostních i sportovních soutěžích ve školních, ale i obvodních a městských kolech soutěží. Oceněna je i práce v třídním kolektivu a reprezentace školy.

Ze všech žáků 2. stupně jsou nejúspěšnější žáci 9. třídy:

3. místo: Vojtěch Tecl za účast v biologické olympiádě, matematickém a přírodovědném klokanu, amatérské filmové soutěži Antifetfest, za výborné výsledky v testech SCIO, v Čtyřlístku zdraví - lepší je nekouřit
2. místo: Kateřina Kolářová za účast v biologické olympiádě, konverzaci v anglickém jazyce, amatérské filmové soutěži Antifetfest, za výborné výsledky v testech SCIO, v Čtyřlístku zdraví - lepší je nekouřit a za pomoc při akcích pro školu
1. místo: Filip Frantál za účast v konverzaci v anglickém jazyce, olympiádě v českém jazyce - v březnu obsadil 3. místo v obvodním a 5. místo v krajském kole, za Čtyřlístek zdraví - Umím a lepší je nekouřit, za srovnávací testy SCIO, ve kterých získal certifikát SCIO za 2. nejlepší výsledek v hlavním městě Praze jak z českého, tak i z anglického jazyka. A v těchto dnech byl Filip oceněn na radnici Prahy 4 jako nejlepší žák naší školy v projektu Dělám víc než musím.




Hodnocení aktivity žáků II. stupně po třídách

školní rok 2010/2011

6. tř.:
Volejníková Adéla   48 bodů
Lesinová Markéta   43 bodů
Kůrka Tomáš   32 bodů

7. tř.:
Pojer Jonáš    48 bodů
Zollmannová Martina   39 bodů
Žilková Lydie   36 bodů

8. tř.:
Furdzo Jan   36 bodů
Koubíková Martina   35 bodů
Cilc Adam   27 bodů

9. tř:
Frantál Filip    98 bodů
Kolářová Kateřina   75 bodů
Tecl Vojtěch   64 bodů

Soupiska umístění všech žáků 2. stupně je k nahlédnutí u třídních učitelek.

Blahopřejeme

Eva Štiková

 


Vydáno: 7.7.2011 9:57 | 
Přečteno: 4005x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent