2. A si hrála na hřišti, u rybníka a skákala na trampolíně.
2. C si hrála v lese na Lovce divokých housenek, rýžovala zlato a večer držela černou hodinku.
3. A + 3. B hrála vybíjenou a fotbal, stavěla hrady na pláži a skákala na trampolíně.
4. A se utkala ve vybíjené a jiných míčových hrách a večer fandila našim hokejistům.
Turnaje ve vybíjené se také zúčastnily třídy 4. B, 5. A a 5. B, z nichž někteří úspěšně postoupili do odpoledního finále.
6. A + 6. B soutěžily v přehazované a ve fotbale a večer završily veselou hrou na maskování.
7., 8., 9. zvládly celodenní výlet na hrad Houska, který si velmi užily.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.