Do finále basketbalových klání žáků 8. a 9. tříd postoupilo jak družstvo chlapecké, tak družstvo dívčí.
Velkým úspěchem samozřejmě je, že holky i kluci se především díky své bojovnosti a také díky frenetické atmosféře v naší domácí hale vklínili mezi čtyři nejlepší celky Prahy 4, stejně dobře se dařilo již jen basketbalistům z PORGu. Holky zdecimované zraněními ve finále v podstatě neměly již šanci uspět, ač se excelentní snajperka Ester Heidu snažila, co to šlo, a nakonec tedy vybojovaly 4.místo, čímž obhájily loňskou pozici.
Kluci v prvních dvou utkáních nestačili na basketbalové mekky Plamínkovou a PORG, ale slušná porce vstřelených košů skýtala naději k boji o 3.místo s Jílovskou. Když však byl po 6 minutách stav 6-15, vypadalo to víc než zle. Ovšem do poločasu kluci zabojovali a stáhli na 12-15. Poté stačila malá rada na využití v zakončení skoro stoprocentního Jakuba Hampla a důvěru spoluhráčů Jakub splatil - během 3 minut druhé půle po šňůře bylo skóre 23-17 pro Kavky. Pak již Jílovská odpadla a finálový výsledek 37-18 nás poslal k historickému bronzu – SUPER!
Mgr. Viktor Lukáš
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.