Dne 7. 10. 2013 navštívili žáci 9. třídy Podolskou vodárnu. Tady jsou jejich postřehy:
Já byl sice ve vodárně poprvé v životě, ale moc se mi tam líbilo.
Ve vodárně nás nejvíc zaujaly ryby, které nás furt přitahovaly.
Ale i takový mačkací pult, který furt všichni mačkali, byl o koloběhu vody.
Informace, které nám pan průvodce říkal, byly velmi zajímavé.
A pak tam byly různé starověké trubky, které se používaly k vedení vody.
V podolské vodárně se mi nejvíc líbily obrázky, fotky a všechny stroje, které tam byly!
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.