V úterý 21. 6. 2022 se na naší škole konal Den bez batohů a tašek. Úkolem žáků bylo, aby si v tento den přinesli své školní potřeby v čemkoliv jiném, než je běžně nosí. A že bylo na co se dívat. Žáci se celkem vyřádili a přinesli/přivezli si své věci v roztodivných zavazadlech. K vidění byly např. sekačky na trávu, kolečko, taburet, odpadkový koš, futrály na hudební nástroje, dětská nákladní auta, sušáky na prádlo, nákupní vozíky, hrnce a spoustu dalších.
Žáci čtvrtých až devátých tříd si první vyučovací hodinu, pod dohledem svých parlamentářů, zvolili spolužáka, který měl nejoriginálnější náhradní zavazadlo, a ten ho pak na začátku druhé vyučovací hodiny na nádvoří školy předvedl odborné porotě složené z řad netřídních učitelů. Vše se odehrávalo pod dohledem ostatních žáků, učitelů i vedení školy.
Byl to velký boj a porota neměla rozhodování vůbec lehké. Nakonec se na třetím místě umístil Matěj Pásek ze Z9B s taburetem. Druhé místo obsadila Lucie Ihringová ze Z6B s odpadkovým košem a první místo s největším počtem hlasů od poroty získala Lucie Kňourková ze Z6B se svým stavebním kolečkem.
Děkujeme všem za účast.
Váš školní parlament
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.