Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: Aktuálně, akce

Bezobalu online

Bezobalu online

Ve třídě 8. B a 9. A proběhl on-line interaktivní program od společnosti Bezobalu, který byl zaměřeny na plastový odpad a na předcházení vzniku tohoto odpadu v domácnosti. Jednalo se o první on-line environmentalni program, kterého naši žáci absolvovali. Níže si můžete přečíst  postřehy a zjištění některých žáků, kteří se programu zúčastnili.

 

Překvapilo mě, kolik jídla se ročně vyhodí.

Nevěděla jsem, že můžeme tolik šetřit planetu pomocí oblečení.

Překvapilo mě, kolik je možných způsobu, jak snížit naši produkci plastového odpadu. 
Využívat plastové věci na delší dobu, např. plastovou flašku, když si koupím, tak ji hned nevyhodím, ale použiju třeba další den.

Budu se snažit kupovat věci, které se daji vícekrát použit.

Dozvěděli jsme se zajímavé informace, například že se ročně vyhodí třikrát víc jídla, než co by nasytilo hladové.

Plasty nejdou recyklovat donekonečna.

 

Linda Rozboudová, Sára Kamišova, Sebastian Štorch, Jana Moravcová a Veronika Švecová 

 


Vydáno: 1.4.2021 0:02 | 
Přečteno: 1182x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent