Zdroj: https://www.ksidlisti.cz/akce/adaptacni-kurz-prvnich-rocniku  •  Vydáno: 6.9.2014 16:19  •  Autor: Lenka Fialová

Adaptační kurz prvního ročníku SŠ

První ročníky Školy Kavčí hory se 3.9.-5.9. 2014 zúčasnily adaptačního kurzu v kempu Poslův mlýn. Bydleli jsme ve dvou srubech, já jsem se na pokoji zabydlela se čtyřmi dívkami (Niky,Kačka,Laďka,Šája) a hned jsme si padly do oka.

Ihned po ubytování jsme si prošli celý areál Poslova mlýna a dohodli jsme se s učiteli na pravidlech pobytu, poté každá třída měla svůj program.Ten se skládal ze seznamování, říkali jsme něco málo o sobě a hráli jsme seznamovací hry. Odpoledne jsme hráli živé pexeso, a tu hru s velkým balónem (sice jsem si nezapamatovala jak se jmenuje, ale zážitek ze hry zůstal). Po večeři jsme měli v tělocvičně přednášku o praxích ,kterou má na starosti paní zástupkyně. Řekla nám všechny důležité informace ohledně praxí. Večer jsme šli do jídelny hrát ještě společenské hry jako: živé člověče nezlob se, vlnící se židličky a epidemie ksichtíků. Moc jsme se nasmáli a večer se nám krásně usínalo.

Druhý den dopoledne jsme šli do městečka Doksy, tam jsme navštívili muzeum Karla Hynka Máchy a také výstavu rybářství a řezbářství. Výlet jsme završili rozchodem v Doksech i návštěvou dobré cukrárny. Když jsme se vrátili zpátky do kempu šli jsme na oběd, při kterém jsme dostali úkol nacvičit na večer scénku, reklamu, teleschopping během poledního klidu. Odpoledne jsme hráli hry s šátkem upevňující důvěru. Po dohrání her v kempu jsme se přemístili do lesa, tam na nás čekala slepecká trať, kdy jsme poslepu chodili po provázku. Když už jsme byli v lese, šli jsme hledat dříví na večerní opékání buřtů. Po večeři jsme seděli u ohně a každý pokoj měl ukázat nějakou scénku,co si kdo vymyslel.

Třetí den ráno jsme si došli na snídani a pak jsme museli vyklidit svůj pokoj. Následovala již jen cesta autobusem ke škole.