Vážení rodiče, milé děti.
V měsíci únoru získáváme praktické zkušenosti o různých podobách světa, seznamujeme se s působením lidské činnosti na prostředí a zjišťujeme, že člověk může prostředí svým působením zlepšovat i naopak. Zamýšlíme se nad tím, čím bychom chtěli být až vyrosteme. Vysvětlujeme si, proč se střídá roční období, poznáváme tajemství Vesmíru a vysvětlujeme si základní poznatky o planetách sluneční soustavy, Slunci a hvězdách. Učíme se orientovat v čase, pojmenovávat činnosti, které jsou spojeny s určitou denní dobou (ráno, dopoledne, poledne, odpoledne, večer).
Během února jsme se věnovali integrovanému bloku „Objevujeme svět kolem nás“ a podtématům „Každý něco dělá, Co děláme celý rok a celý den a Země a vesmír.“
V únoru proběhl pro děti z MŠ každoroční „Karneval“. Děti si celé dopoledne moc užily, měly připravené krásné kostýmy.
Očekávané výstupy: Využíváme tvořivé postupy při různorodých aktivitách, rozvíjíme fantazii a představivost. Upevňujeme výslovnost a vyjadřovací schopnosti. Vytváříme základy pro zpracování informací. Rozvíjíme interaktivní a komunikativní dovednosti, zaměřujeme se na vzájemnou spolupráci při skupinových činnostech. Vytváříme povědomí o mezilidských vztazích, osvojujeme si pojmy o sounáležitosti s ostatním světem, s živou i neživou přírodou a planetou Zemi.
Fotografie za měsíc únor najdete na portálu "úschovna.cz" (přístup Vám bude zaslán prostřednictvím e-mailové adresy).
Co už umíme:
Písnička s pohybem: Tři čuníci jdou
V řadě za sebou
tři čuníci jdou
ťapají si v blátě
cestou necestou
kufry nemají
cestu neznají
vyšli prostě do světa
Vi-vi-vi-vi-ví
Písnička: Šel zahadník do zahrady
Šel zahradník do zahrady
s motykou, s motykou.
Vykopal tam rozmarýnu
Nebyla to rozmarýna,
byl to křen, byl to křen.
Děkujeme za spolupráci.
S pozdravem Vaše třídní paní učitelky,
Jana Astlová a Eva Kučerová